حرف با چاشنی عشق

حرف با چاشنی عشق

سلام به دوستان عاشق اینجا همه نوع حرفی میتونی بزنی از دلتنگیات، از عشقت،... از همه چی فقط کافی بهم ندا بدی تا تو هم نویسنده شی و بنویسی
حرف با چاشنی عشق

حرف با چاشنی عشق

سلام به دوستان عاشق اینجا همه نوع حرفی میتونی بزنی از دلتنگیات، از عشقت،... از همه چی فقط کافی بهم ندا بدی تا تو هم نویسنده شی و بنویسی

راز های دلتنگی

می نویسم از تو
از تو ای شادترین ای تازه ترین
....نغمه عشق
تو که سبزترین منظره ای
تو که سرشارترین عاطفه را
.نزد تو پیدا کردم
وتو که سنگ صبورم بودی
بـــه تو می اندیشم!
بـــه تو می بالم!
و از تو می گیرم
هر چه انگیزه درونم دارم
من شباهنگام
آن دم که تو را نزد خود می بینم
بهترین آرامش
برترین خواهش و احساس نیاز

در دلم می جوشد...

!روزها می گذرد
.عشق ما رو به خدایی شدن است
رو به برتر شدن از هر حسی
.که در این عالم خاکی پیداست


نگران نباش حال من خوب است ... بزرگ شده ام ... 

دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم 

آموخته ام ،که این فاصله ی کوتاه .. بین لبخند و اشک ،نامش زندگیست.

راستی بهتر از قبل دروغ می گویم
حال من خوب است ، خوب خوب ..


ماننـב یـڪ بهــار ،،

ماننـב یـڪ عبـور ،،

از راه میـرســے و مـرا تـازه میکنــے ..

همــراه تـو هــزار عشــق از راه میــرسـב ،،

همــراه تــو بهــار ،،

بــر בشت خشـڪ سینــۀ مـטּ سبــز میشــوב ..

وقتــے تـو میرســے ،،

בر ڪوچــہ هاے خلــوت و تــاریـڪ قلبـــِ مـטּ ،،

مهتاب میـבمـב ..

وقتــے تــو میرســے ،،

اے آرزوے گم شـבۀ بغـــض هاے مــטּ ،،

مـטּ نیــز بــا تــو بــه عشــق میرسم ... !!




عجیب دلم برای حرفهای مفتت تنگ شده
بیا بگو که دوستم داری
بگو دو سه باری برایم می میری
زمین پر از دوستت دارم هایی ست که هرگز حقیقت نمی شوند
زمین پر از جنازه هایی ست که هرگز نمی میرند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد