حرف با چاشنی عشق

حرف با چاشنی عشق

سلام به دوستان عاشق اینجا همه نوع حرفی میتونی بزنی از دلتنگیات، از عشقت،... از همه چی فقط کافی بهم ندا بدی تا تو هم نویسنده شی و بنویسی
حرف با چاشنی عشق

حرف با چاشنی عشق

سلام به دوستان عاشق اینجا همه نوع حرفی میتونی بزنی از دلتنگیات، از عشقت،... از همه چی فقط کافی بهم ندا بدی تا تو هم نویسنده شی و بنویسی

بگو،حرف بزن، صحبت کن

میدونن

بعضی موقع ها دل آدم میگیره

بعد میخوام یه جایی هر چی تو دلش رو خالی کنه و سبک شه بدون اینکه کسی بدونه

آن واسه همین این وبو ساختم تا خودمو خالی کنم

از دلتنگام بگم

از عشقم بگم

میدونن

آخه فقط 15 سالمه...

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید پدیده شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 20:04 http://majidpadideh.blogsky.com

متشکرم پس من لیکتونو میذارم
فقط بگید که در مورد وبتون چه توزیحی مد نظر شماست

توضیح لازم نداره
همون اسم وب بهتره

مجید پدیده شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 00:06 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام
وبت خوبه و مطالب قشنگی هم داره
قالب وبت هم زیباست فقط مشکلی که داره قالب وبت سنگینه و صفحه رو دیر بالا میاره و دلیلش هم قسمتهایین که فکر میکنم به درد وبت نمیخورن و برای خودت هم مزاحمن مثل لینکهای مفید یا جستوجو یا قسمتهای دیگه که ربطی هم به وبت نداره
اگه دوست داری کد یا لینک کد رو بهم بده تا درستش کنم برات
درضمن منو یکی از دوستهای مجازی خودت بدون و اگه خواستی با هم تبادل کنیم

این قالب رو مؤقتین گذاشتم چون هنوز وقتشو پیدا نکردم بیام و درستش کنم
در مورد تبادل هم موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد