حرف با چاشنی عشق

حرف با چاشنی عشق

سلام به دوستان عاشق اینجا همه نوع حرفی میتونی بزنی از دلتنگیات، از عشقت،... از همه چی فقط کافی بهم ندا بدی تا تو هم نویسنده شی و بنویسی
حرف با چاشنی عشق

حرف با چاشنی عشق

سلام به دوستان عاشق اینجا همه نوع حرفی میتونی بزنی از دلتنگیات، از عشقت،... از همه چی فقط کافی بهم ندا بدی تا تو هم نویسنده شی و بنویسی

حرف های دلتنگی

دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!

روزایی که بهم میگفتیم شما!!!

روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!
روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!
روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!
روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!

روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!
روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟

روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کـــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!
من که باختم!!! توام باختی؟!! کی برده پس؟؟؟
این دنیای نامرد


نظرات 7 + ارسال نظر
الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 14:49

منم دوست دارم اجی من همیشه کنارتم اجی

ممنونم عزیییزم

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:38

اجی یه کم قران بخون خیلی ارومت میکنه

باشه
خیلییییییی دوستت دارم آجی جون

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:26

منم تنهام اجی اما سونگ و مرتضی همیشه کنارم هستن همینطور خودت اجی از خدا کمک بخواه کمکت میکنه تا از این حال و روز در بیای

به کی فک کنم مثل تو تا از دلتنگی در بیام آخه

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:08

اجی جونم اینارو نگو توروخدا داره عید میاد شاد باش بخند باشه

دست خودم نیست الهه
ایشالله تو مثل من نشین
تنهایی بد دردیه

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:50

پس من چیم اجی حرفاتو به من بزن

تو عشق منی
میدونی چیه
احساس پوچی و بیهوده بودن میکنم
احساس میکنم تموم دنیا دست به دست خم داده تا منو سرکوب کنه

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:20

وا اجی خودکشی چیه اخه زبونتو گاز بگیر

همین دیگه
طاقت این دنیا رو ندارم
کسی رو ندارم برم پیشش و حرف های دلم رو بهش بزنم

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:04

اجی نبینم ناراحت باشیا

نه الهه جون
راستش از زندگی خسته شدم
یه چند باری هم دست به خودکشی زدم ولی نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد